Jaa , snuvad på konfekten blev jag !


                   Detta 4 år gammla foto visar precis min " avslagna" förvåning över Sveriges förlust i kvartsfinalen i ishockey mot Tjeckien. Det var ingen bra match om man jämför med den som Finland vann över Usa ! Det var precis som det svenska laget var förlamat, " felpassningar o duttspel", segt o nervöst. Kunde förlorat med mer än 4-3 ! O Canada åkte ochså ur turneringen ! Sverige förlora på sitt taffliga försvar ! Ja, ja, ! Nu är jag sur så jag hppas finnarna förlorar mot ryssarna i semi !

                                  Jaa, idag var det 9 grader när jag gick ut på motionsrundan ! Då gladde jag mig åt alla hockeymatcher jag skulle se idag ! En match var bra som sagt, den mellan Finland o USA ! Nu håller jag på ryssarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0