Nää, det går ju inte att förneka..


 .... att det är vackert på Österlen vare sig äppleträden blommar eller inte ! Men trakten, i mellansverige där ens far och farfar kommer ifrån är ochså vacker ! Det får man gärna förlika sig med !

             Men vad den gamle geten tycker om det har väl ingen betydelse ? Var och en blir ju salig på sitt vis !

               Och getens kompis , myskankan visste inte ens om den var kinesisk eller inte !

                 Och här har vi ett bildkoulage från boulebanan vid strandpromenaden i , ja just det Askersund !

                  Och här ligger ett slott där jag lekt som barn och hälsade på min far som hade sitt tjänsterum på slottet. Och efter vad jag förstår så begåvades jag med blyertspennor, statliga sådana ! Prata inte om det för nån bara !! Var slottet är beläget ? Det vågar jag inte prata om ! Hemligt ! Fastän brottet är väl preskriberat ? Vadå ? Joo, att befunnit sig på platsen !? 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0