Hur har helgen varit då ?

Joo då ! Efter mina omständigheter bra ! Ingen vinst på V-75 ! O Örebro förlora i hockeyn mot Leksand o Södertälje slog Malmö ! Kif Örebros damer förlora mot Piteå i damallsvenskan o ligger trea från slutet. Svenska fotbolls landslaget fick skäll över att dom spelat dåligt mot Färöarna ! Vann dom ? Jaa ! Alla lag som möter Färöarna på Färöarna brukar ha det svårt ! Men vadå då ! Här finns " gnällspikar nock " !
Festat på en grillad kyckling i helgen. Köttet inrullat i Libanesiskt bröd ! Gott ! Azarenka vann WTA-turneringen i Linz ! Var ligger nu Linz nånstans o vad är WTA för nått ? ? Googla ! Sen går det ju en" massa bra " deckare på helgerna och några naturprogram ! + nått annat som jag glömt !
Motionen då ? Joo då ! Varit ute mellan regnen i går, söndag !
Om jag känner mig nöjd ? Jaa då ! " Så länge jag ser att det är väder ute och kulorna inte visslar runt huvet på mig ". Och " utopiska löften om hur vi skall få i ett trygghetsnarkomaniserat o överbeskyddat Sverige går jag inte på " !
Och nån bostad i Örebro söker jag inte förrän 2013 . Har inte lust att flytta i början av året  ! Och jag har som riktmärke att ge mig tid i 2 år ! Ingen panik ! Kul o ha ett realistiskt mål utan stress !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0