Jaa, jag tycker om att vända på myntet..

..så blir man inte fanatisk. Jag vägrar att " tro att jorden går under på 3 generationer" ! Jag tycker det är fantastiskt att den klarat sig i 4,5 miljarder år med eller utan människor ! Och jag tar inte ut " domedagen i förskott " ! Har inget facit !
Och vet ni om att det finns ett parti i Sverige " som går upp o ner i väljarstöd efter hur stort ozonhålet är " ! Och det partiet borde ut o " jaga kolkraftverk i stället " . Den sortens kraftverk som tagit livet av flest människor under årens lopp ! " Både " under o ovan jord" !
Och jag konstaterar att Örebro hockey van över Tingsryd hemma ! Ligger nu 3 i hockeyallsvenskan som är väldigt jämn o oviss utom kanske i botten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0