Jaha, på banan igen !

Man får väl säga det att jag gav järnet i Örebro ! Till 110 % ! Har " mätt upp på kartor att jag gick, minst 1,5 mil i staden ! Längs Svartån och till bostadsbolag. Träffade på vandrarhemmet somalier, italien/ slovenenska skolflickor, tyskar, en svensk som hade familj på Philiphinerna m.fl. Hade väldigt utbyte av kompisarna Rolf o Ann-Marie som hade tid med mig 2 av dagarna trots flyttbestyr in till Örebro ! Flyttar nu i veckan ! Åt pizzor och snackade med många okända människor, ingen som jag upplevde negativt ! Har nu nya bostadsbolags hemsidor uppradade bland favoriter på datan ! Och det var länge sen jag var så trött som när jag kom hem i fredags. Men det har redan rätat upp sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0