Väldigt kul...

Fick ett kort i måndags från Simrishamn som " nästan hela klanen skrivit på" från "Barn-barn till Hjobor" Det tycker jag var fint ! Skryter alltid över mina barnbarn " det gör alla pensionärer ". I sammanhanget kom jag att tänka på att " endast en av de allra närmaste" har bott längre i Simrishamn än undertecknad " oavsett om guben numera bor i " Korpilombolo eller Baku " !
Nu är det tennis igen ! WTA-slutspelet pågår ju i Istanbul ! Igår kämpade verkligen " mina flickor" Sharapova o Azarenka till sig sina segrar. Idag möts bl.a. Serena Williams o Viktoria.. Azarenka ! Svår uppgift för Azarenka som dock tillsammans med redan klara Williams torde vara den som går till semifinal .
Vädret var bra idag men " om det var lagom för alla " vet jag ej. Nån tyckte det var kyligt ! Hå hå ja ja, aldrig kan det vara bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0