Då får vi se hur det går för Karlskrona ?

För i kväll börjar hockeyallsvenskan ! Och Karlskrona möter som nykomling Leksand i Leksand ! Den matchen visar dom på tv ! Och eftersom bl.a. Örebro möter Malmö hockey hemma så tittar jag noga på " plingen i rutan " ! Hockey är en " riktig tv-sport" tycker jag !
Musik är ochså kul ! ! I dag var det sång efter sommar uppehållet ! Gick bra ! Tonerna gick det bra med , har bra gehör o lyssnar noga. Texterna kan " villa bort mig ibland" men då " hummar" jag o bara det inte " skär" sig så duger det ! Vi sjunger i stämmor och ibland inleder en grupp och nästa går in och sjunger samma efter 3 tonsteg. Det inte lätt nått av det " lätt att villa bort sig" öronen får vara på helspänn ! Och detta hus har vi våra sångövningar i närheten av Landskyrkan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0