O vad får man inte syn på...

Jaa, idag blev det en ny runda, ej gått, som börja nordost Askersund och avslutades innnan jag vände hemåt mot sydost . Jag har cyklat en bit på denna runda innan men den passar bättre att gå på ! Rundan tog 2,5 timmar att gå. Och jag är lika pigg som jag var efter gårdagens när jag skriver detta!
 

      Vi börjar med detta livsbejakande foto som jag tog vid färdens början !

               Längs en sjö gick jag ochså !
                     Och titta , veckans fynd !  Fick ställa mig framför ormen för att få stopp på den ! Och då låg den blixt stilla !  För första gången har jag lyckats fotografera ett levande exemplar ! Och man vet inte vad som dyker upp på ens färder ! Det finns spännande saker även i vardan  ! Ormfobi lider jag inte av, har ständigt spanat efter ormar på vår, sommar -o höstfärder likaväl som på efter andra djur !  Och vad är det för sort av våra 3 arter ? Googla inte, det är fusk !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0