Slav under datan ? Nää !

I går fick datan lämnas åt sidan när det gällde bloggandet ! Hela dan gick väldigt fort...Motion ,brunch, månadsmöte pensionärsföreningen, långt samtal med kompisen/ lekkamraten Rolf i Örebro, kvällsmat och hockey o fotboll på tv. Och klockan blev 23:30 o sen blev det sängdags. När det gällde ishockeyn så imponerade Oskarshamn stort mot Mora. Den här upplagan av hockeyallsvenska kommer att bli jättespännande. Och jag tycker inte det är alldeles givet vilka som " åker ut eller går upp " !  O Karlskrona slog ju Malmö ! Som har imponerat ! Och Arsenal o Barcelona vann sina matcher i Champ. L. i fotboll !
                     Idag då ? Joo långrunda o förnöjsamhet är väl en bra sammanfattning hittils. O ny " dundersmoothie" för 3 dagar är gjord.
                   Latin läste jag ju i skolan i 2 år. Inget kommer jag direkt ihåg ! Men det här tycker jag hörs bra ! Crea diem et audaces fortuna iuvat ! Skapa dagen och ödet står de djärva bi ! O fotot är taget mot Borgmästarholmen där mycket punch o  många cigarrer  säkert intagits fordom. Men då fick man ta båten dit ! Nu kan man gå på en bro dit. Den går där båtarna ligger förtöjda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0