Vad skall jag skriva om idag ...

Joo, det blev ju boule som vanligt på tisdagar ! Lite blåsigt men varmt i luften o sol ! Idag fick vi pisk av damerna och fotot är från kaffepausen ! Revansch nästa tisdag ?
I kväll är det ju Vm-kval i fotboll för herrarna mot Kazakstan  ÄR VÄL BÄST ATT SKRIVA herrarna ! Vill inte ha några superfeminister på mig, hmmm ! Det är en s.k. måstematch. I gruppen finns dessutom Österrike o Tyskland + några lag till ! Vi håller tummarna !
I morgon e.m. blir det sångkören efter sommaruppehållet ! Kul ! Men nån Hava Nagihla att öva på blir det knappast. Det får jag själv göra till orkester/ band på youtube !
Och på onsdag börjar allsvenskan i ishockey för HERRAR ! Och på torsdag elitserien i shockey för HERRAR. Allsvenskan kan jag se via mitt bredband, har 4 sportkanaler där o " husets" kanalutbud visar match på torsdag i elitserien. Mumma för mig ! Ishockey gör sig bra i tv o jag kan följa en del matcher med Örebro hockey ! Hä, alltid nått kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0