Då var det måndag !

Och veckans motion inledes om en timme ! Och den svenska ankdammen har jag lämnat åt sitt öde rent intressemässigt. "Gnällandet , trygghetsnarkomanin och bortskämdheten lämnar jag filosofiskt ". Har inte med mina anhöriga, rötter o  kompisar att göra ! Dom  finns i min värld. oavsett ! Ägnar mig ännu mera åt världen som består av ytterligare 6 miljarder 990 miljoner medmänniskor, nått "  ! Och några uträkningar via teoretiska datamodeller ang. klimatet i framtiden  tror jag inte på !  Här tas inte ut "nått elände i förskott ". Punkt slut ! O tiden går " vansinnigt fort " ! Det beror väl på att man är nöjd o håller igång utan o ägna sig åt "  eländet o usla vädret i Sverige " ! " Oroa sig i förskott, är det lönt !?. Jaa, ett bra sätt som sagt att veta hur bra eller dåligt man har i ett land, det är väl  att ständigt " blicka ut över världen ", vare sig det gäller uselt väder eller inte ! O allt i denna övriga värld är väl inte bara " vita sandstränder o palmer " ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0