Henne gillar jag !

Vem då ? Amanda Jenssen ! För mig är det ochså världsmusik ! Och nu har jag ju så ställt att jag kan ladda ner musik som jag kan spela under tiden jag t.ex. skriver i datan !
Idag regna det som sagt när jag gick ut ! Så följande kort fick jag ta "under tak " . Och pension fick jag idag, tack o lov att jag har den för kommande behov ! Och det är väl inte självklart att " alla har den förmånen i världen " ! Men det " vågar man väl inte påpeka " ! Men jag gör det ! Det som är självklart i Sverige är inte självklart i världen, oavsett pension, sjukersättning,arbetslöshetsunderstöd, särskilt stöd, barnbidrag mm ...! Men så får man inte säga, men jag gör det ! ! Det är skillnad på folk o folk, på människa o människa verkar det som !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0