In i dimman, men vadå..

Nu , nästan kl 17 lyser solen ut ! O när jag cykla ner till fiket var det ganska varmt ute. Och som vanligt löste vi världsproblemen. Alla var nog filosofiskt eniga om att kampen mellan " det goda o onda " ständigt fortsätter ! Och håller man på det det " goda " så bör man tillhöra positiva klubben ! Och " goda och onda människor finns det vilket parti man än tillhör ". Och idag läste jag följande rubriker på SVT-text - Växthusgasutsläpp FORTSÄTTER minska -. Och den andra rubriken löd- Många befaras döda i jordskalv i Iran-. Och människor i fattiga områden i det sydöstra området drabbades. O nu tänker vi på människorna i Iran o inte regimen. Blanda inte ihop det ena med det andra !
            Jaa, jag tog närbild på dimman ! Eller är det jag själv som " är lite dimmig " ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0