Jaa, det tar jag med här ochså...

Det är ju så att jag har en blogg där amerikaner sidvänder mycket. Och faktiskt fler ryssar än svenskar ! Och i dag hade en från Ukraina sidvänt. Och ibland kan det vara nån från Frankrike eller Tyskland. Och andra länder har ochså förekommit ! Men det är bara sidvändningar, inga kommentarer ! Men det duger ändå !
            Jag visar även detta på denna blogg ! Grönskans framfart. Tar ett foto varje måndag från balkongen !  Det här togs den 22/4 !
              Och detta tog jag idag den 29/4 ! Och inte har det hänt mycket på en vecka inte ! Men vänta bara ! Jag håller på med detta "projekt" tills det är utslaget. Och nu skall jag se Unge herr Morse på play ! Prata inte om vem som var mördaren !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0