Jaa, vad har denna vecka i sitt sköte ?

Jaa, när det gäller mitt " eget " sportande blir det ju sedvanliga motionsrundor ! Nu kan jag ju variera med att cykla ! Det är väl spännande med ny vecka ! Inte "ens jag " vet vad den har i sitt sköte " ! O inte " vetenskapsmännen " heller. Däremot så vet jag att jag kan se fram emot två avgörande semifinaler i Champions L. Om dom nu inte redan är avgjorda ? Av de tyska lagen. Och sen börjar ishockey-Vm på fredag ! Som går i Sverige, Stocholm o Finland, Helsingfors och då uppdelat på 2 grupper. O dom är inte lätta nån av dom ! O sen har vi V-75 i Örebro på lördag. Och det finns en möjlighet att jag kan se travloppen på plats ! Jag " lever mycket på entusiasm "o inte blir det sämre av detta ! Men glöm inte min devis " fötterna på jorden o armarna mot himlen . Stöttas av nuet, rötterna o framtidstro ", typ !  
           När det gäller vädret så börjar det bli varmare i Sibirien. Verkhojansk har - 2 C. Alaska, jaa där har Grise Fiord -14 C och MCMurdo Station på Antarktis har - 21 C. Här smälter inga isar precis. I Askersund är isen i Vättern försvunnen sen jaa nån vecka. Och i morse hade vi 5 C ! Regn väntas senare idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0