Soligt verkar det bli !

Först var det dimmigt o sen kom solen. Kanske det blir en cykeltur i dag på fm ? Sen körs det igång med motionsrundorna gåendes ! Inte blev det något för min del på V-75 men jag fick ytteligare 2 månaders gratisspel via svågertipset som jag är med på. Han saknar bara " pricken över iet " nu. Men då är vi ju 5 som delar på det. Så det här med gratisspelet är jag nöjd med !
           Jag har inte läst några nyheterpå nätet ännu !  Men det kommer jag att göra. Och se mig om i världen. Det tycker jag är allmänbildning att göra. Och ett sätt att få distans till "gnällandet i den svenska ankdammen med dess ständiga långkörare i olika media ", typ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0