Nä, det tänker jag aldrig bli !

Vadå ? Slav under datan ! Eller surfplattan ! Jag har berört det innan ! Däremot så har jag o mina " uråldriga gångargener " behov av att motionera o komma ut i naturen ! Detta är nog betydligt viktigare för hälsan !
Gårdagens V-75 på Bergsåker gav ju miljoner till vinnarna. Vilket fint lopp det var det avslutande Sundsvall Open Trott ! Där Stefan Hultmans 5-åriga hingst, Panne De Moteur spurtade till sig priset på 1 miljon kronor !
Vilket fint väder det är ! Det är bara o gå ut o njuta på sin motionsrunda ! Och den här bilden tillhör mina favoriter och solen lyser även över molnen ! Men det gör den inte idag.! Den visar sig i all sin prakt !
Men att skriva på bloggar är ett av många roliga tidsfördriv ! Det gäller att " fördela gracerna " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0