O då var det boule idag !

           Och med kaffe emellan o i bra väder ! Och kl 10 som vanligt ! Och kors i taket, herrlaget vann båda omångarna !  Jaa, oavsett vilka som vinner så är boule ett kul spel och roligt har vi med många roande kommentarer ! Och vilken utsikt vi har från strandpromenaden där boulebanan ligger !
 
   Det har ju åskat lite i Askersund ochså på senare tid med några rejäla skurar ! Idag studerar jag mina åsksajter ! Det här området har just nu nått upp till halva Vättern ungefär ! Det vita är de senaste nedslagen men för ett tag sen som sagt ! Det har ju varnats innan idag för att det kan bli kraftiga skurar med åska ! Det som kan reta mig mest är om Tor dundrar när Mänsklighetens Historia börjar. Men det finns ju play att titta på i efterhand ! Men än så hörs inget och jag vet vilket håll jag skall titta åt, åt söder !
            Det här fotot tog jag för några dar sen ! Norra Vättern ses ! Det blev så bra så det undanhåller jag ingen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0