Det går ju upp o ner med vädret o klimatet i nutid o fordom !

Det enda man inte kan säga med bestämdhet är hur det blir i framtiden ! "Snillen "spekulerar o tjänar pengar på att ta ut elände i förskott " !
 Så här såg det ut ungefär vid samma tid förra året ! Och 2 vintrar innan med olika snödjup !
           Men så här såg det ut idag när  jag gick igenom på samma ställe på Hembyggdsgården i Askersund ! Men det är inte ovanligt att det kan bli så här vissa jular säger SMHI ! Och för min del är jag nöjd med att jag kom ut i naturen o " såg att det var väder ute " !!! Jag önskar dock en vit jul för alla barns skull !   Men dom har kanske inte så roligt som mina barn eller jag själv hade ?? Annnat som drar kanske ?
 Apropå Hembyggdsgården ! Häromdagen tog jag detta foto på Lennart när han jobbade i smedjan ! Bra foto !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0