Nu tar vi nått annat !

Jag har många järn i elden ! Tycker bl.a om vara insatt i saker o ting o vänder på myntet när jag ser " att det kastas sten i glashus " ! Okunskap om saker o  ting kan leda till " många buffelhjordar " !
          Och i en demokrati är det fritt att rösta på vilket parti man vill , men lobbyismen i våra dagar är lätt att genomskåda , makten till varje pris ! Fosterlandet har aldrig varit sämre !
 
            Fotboll var det ja ! I kväll spelar Arsenal en viktig match i Champion Leauge ! Den borta mot Napoli, hoppas på oavgjort ! Det är tur att Arsenal har fått en del skadade tillbaks på bänken ! För nu kommer ochså ett komprimerat program i ligan ! Med t.ex. match mot Manchester City i helgen ! Men vad spännande det blir ! Och nu spelar jag musik med den grekiska sångerskan Katy Garbi ! Och en del tycker det är spännande att gå på teater ! Jag tycker bl.a. sport, politik o världsmusik är spänningshöjare ! Leve livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0