Så har jag tänkt mig denna dag !

Har svårt att tycka att mitt eget liv är uslare än någonsin, vare sig jag bor " i Korpilombolo eller Baku " ! Och då har jag ochså svårt att tycka att världen är uslare än någonsin ! För det has det facit på att den inte är ! Framtiden tänks det positivt om ! Det väljer jag ! För den har jag inget facit på ! Inte ens media o vetenskapsmän !
I dag blir det motion utomhus om 2 timmar ca ! Igår blev det ju spinning på motionscykeln ! O det regnade bra ute såg jag !  Kunde inget göra åt det ! Det är bara att anpassa sig !
Och när man närmar mig hemmet, efter förhoppningsvis bra motionsrunda i dag blir det inlämning av tips till dagens x-tra V-75 på Solvalla och småhandlande ! Travloppen visas som vanligt i TV, kl 14 ! Och sen idag så börjar junior-vm i i ishockey som spelas i Malmö ! Börjar 18:30.  Det ni ! Jaa, just det ! Det är ju matcher i Premier League ochså.  Får zappa lite på Arsenals !
             Och något regn verkar det inte bli idag varken i Askersund eller på Solvalla ! Det gläder man sig åt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0