Jaa, det är inte så mycket att säga !

Jag kör med positivt men jag undrar om inte dagens omfattande media som ständigt spottar ut negativa braskande rubriker får ta på sig skulden för ett folks negativa tänkande. Och när jag tittade igenom media på nätet idag , jaa jag tror inte ens 10 % av utbudet var positivt ! Det är förskräckligt att man skall " sälja på negativism och förskräckligheter " !
Själv så har jag motionerat idag och därefter har jag fikat med mina kompisar ! I morgon skall jag och " min " lilla sångkör uppträda på SPF:s årsmöte. Innan dess blir det städning och spinning som motion ! Och det är upp till en själv att stå emot all " säljande negativistiska rubriker " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0