Jag undrar vem den 3 är ?

Jaa, jag får väl vara nöjd med att ha 3 unika besökare o ibland några fler sidvändningar ! Men 10 ggr så många, några mer eller mindre har jag haft ! Men jag har ju en blogg till !
Jag brukar ju säga det att " i min ålder får man ju vara nöjd att man ser att det är väder ute, inte reta upp sig över hur det är " ! O det tänkte jag på idag då jag på min motionsrunda bl.a. via hembyggdsgården träffade en man som jag inte sett på ett tag. Denne man, i min ålder, berättade att han varit en hårsmån från döden. I början av december kände han konstigheter runt hjärtat och ringde så småningom 112 och ambulansen kom kvickt ! På kirurgen opererades han i 8 timmar ca, av 8 kirurger, doktorer. Och bröstkorgen fick öppnas mer än en gång under resans gång , då komplikationer tillstötte ! Men idag kunde han gå på hembyggdsgården igen ! Vi pratade länge och mannen sade ochså att teamet var förvånade över att han klarade livet ! Så nära var det o hans anhöriga svävade mellan hopp o förtvivlan !
Ni som läser detta ! " Ta inget för givet o gnäll mindre o fyll ändå ert hjärta med framtidstro " !!! Tack för ordet !
Framtidstro säger nån ? Jaa, Ingenting är omöjligt även när oddsen är väldigt små !!
O "alla" förstår ju att jag var ute på en " lärorik runda, rent filosofiskt o känslomässigt " !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0