Där hyr vi lokal på våra månadsmöten !

           I Evangeliska Fosterlandsstiftelsen i Askersund, Efs ! Det här fotot är taget tidigt , platserna fylldes så småningom. Idag hölls det föreläsning om mediciner till äldre och denna hantering, en del jag kände igen från mitt forna arbete ! Vidare blev det upplysningar om aktiviteter och därefter kaffe i matsalen med macka o kaka. O efter det den sedvanliga lottdragningen via ring och nummer på träbrickor ! Jag vann inget men min kompis Torsten gjorde  och hans fru ochså !
       Och på hemvägen tog jag denna vinterbild från antaglingen stadens högsta plats. En gammal nedlagd skola syns och nivåskilnaderna är som jag sagt tidigare stora i det lilla Askersund som verkar vara byggt på berg till en del !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0