Det var riktigt skönt !

           Att komma ut på motionsrundan igen ! O den gick bra ! Om ni tittar noga på fotot, förutom att isen ligger kvar, en prick mot det gröna på andra sidan. Det är en pimplare ! Antagligen vet han sina ställen som inte är farliga ! För det kan vara klurigt särskilt längre till vänster bakom ön  där det kan vara försåtligt tack vare å-utlopp !
        Jag har ju nu båda bloggarna att röra mig emellan. Den ene har jag bl.a musik på o den här foton ! O båda bloggarna tittar bl.a. Örebrokompisen Rolf på. Och Rolf har jag pratat med i telefon idag !
         Foton ja ! Det här fotot har jag tagit från i närheten av norra kyrkogården ! Och kameran var riktad mot kvarnbacken och naturreservatet i närheten. Här är lite mer snö kvar som synes ! Och för nytillkomna" tittare " är staden Askersund som dessa foton är tagna i !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0