Idag blir det några vinterbilder ! O kylan verkar hålla i sig i Europa !

              Idag gick jag bredvid skidspåret för att skona det ! Jaa, vilka fantastiska vinterscenarion ! Inte tänker man på nån uppgång i x antal grader när det gäller klimatet precis ! Det finns gröna vintrar o vita vintrar, det har det alltid funnits i " sydligare nejder " !
            Egentligen är det inte mycket mer att tillägga ! Men nog föredrar jag snö i januari i stället för regn !
  Och så småningom kom jag ner till strandpromenaden. Och nu har kommunen gett tillstånd att gå på isen men under eget ansvar. Provborrat naturligtvis. Så imorgon blir det foton från isen !
              Jag glömde ju sporten ! Men igår vann Örebro hockey över Västerås i allsvenskan ! Första segern på länge. Och jag tror dom möter Karlskoga/ Bofors imorgon på bortaplan. Håller tummarna men det blir svårt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0