Om detta kan vara nån hjälp..

..till att lära sig lite mer om övriga världen så är jag nöjd. Jag lägger ju ut naturbilder från olika länder i världen ! Sen är det upp till var och en att " ta reda på mer " ! Som världsmedborgare är det en självklarhet för mig ! Inte vill jag " mögla mig fast i mitt egna land " därtill är jag alldeles för "vetgirig och nyfiken " !
Förra fotot var från Armenien ! Och arameiska pratades ju i delar dom områdena som Jesus vistades i
Fotot idag är hämtat från världens 7 största land till ytan med lite innevånare efter storlek ! Ledtråd ! Har en av världens längsta gränser mot 2 av de största länderna i världen !
Foto från landsguiden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0