Så här ser det ut på höjderna i Askersund idag !

Jaa, även inne i stan är det snöklätt igen ! Jag själv fortsätter att vara nöjd med mitt go o min liberala syn ! Och i den ingår att tycka att " svenska folket är bortskämt o trygghetsnarkomaniserat och eget ansvar är en bristvara " Likaså att det "evinnerliga tjatet om folkhem o trygghetssystem  pacificerar människor "
               När det gäller vädret så är det ganska märkligt ! " Längtan efter värme och ständigt gnällande över det usla svenska vädret verkar ha gått folk på huvedet " ! Och " häromdagen var det elände att det regnade och idag för att det snöar ",typ .
          När jag hör  "folks evinnerligande gnällande över vädret i Sverige " så tänker jag så här ! " skicka dom till Australien så får dom verkligen uppleva värme " !. Ibland får man ju höra det här ! " Det kunde ju varit lagom " ! Visa mig nått land i världen där det finns lagom väder !
                 Tack för ordet ! Ibland behöver svenska folket höra " lite sanningar " och lära sig att se sig om i världen o inte bara på sandstränderna " .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0