Damerna vann igen !

Jaa, det är som förgjort ! Men herrarna gjorde bra motstånd ! Och vädret var fantastsiskt nere på strandpromenaden ! Och när vi skulle dricka kaffe så bestämdes att vi skulle gå på restaurang vid hamnen ! O där skulle jag av nån anledning bli bjuden på mat. Och jag och mina boulekamrater hade en trevlig samvaro tillsammans !
                  Nu har jag städat i sängkammaren och då ochså därvarande databord ! I kväll ser jag fram emot att se ett nytt avsnitt på Mänsklighetens Historia. Och då kommer  åtminstone jag underfund vilka rötter o gener som finns  inom en, o man kommer även underfund om människans drivkraft o livskraft på gott o ont  !
         O sen skall jag se hur Tom Barnabys kusin , John Barnaby löser ett nytt fall ! För det lär väl bli nya mord i Midsomer !
 Utsikt från en balkong i eftermiddag ! Från vänster till höger !
          Tjaa, jag undrar om jag inte skall sätta mig o sola o njuta vidare av livet !
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0