Det är ochså motion, o städa !

                 Ja, den här fina blomsteruppsättningen foto jag innan jag steg på bussen till Örebro i tisdags ! Den stod precis intill busskuren ! Städa ja !  I dag är det köket som skall " få sig en omgång " ! Och det hela kommer att företas med favoritmusik spelad på datan. Har väldigt förnäma högtalare. 
                 Idag har det regnat, så grönskan fortsätter ! Och vädret skall bli bra nu några dar ! Spås det !
Att dom orkar hålla på, tidningarna ! Jag själv trivs i värme och kyla men om det blir så här varmt som spås så uj,uj,uj, vilket gnällande det kommer att bli på " halva svenska folket " !!  Den här löpsedeln är det ingen garanti på ! Ibland är det inte ens det för vädret nästa dag ! Och jag vet metreologer som vägrar ställa upp på sådana här utfästelser ! Vad gör man inte för att öka upplagan !!! Men skulle " spådomen " slå in, inte mig emot ! Trots jag inte är nån ungdom ! Har alltid tålt värme både i sol o skugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0