Det tycker jag !

Att har man ingen framtidstro så kan man inte heller ta en dag i sänder ! D.v.s. njuta av dagen o våga göra saker   som inte" är lönt" ! T.ex. på grund av ålder ! Därför har jag idag varit o beställt en surfplatta som lagts undan för köp i veckan ! Och den är ju bättre att ha med sig ut på resor t.ex än laptoppen som jag härmed förklarar vara fast !
              Jaa, det gäller att våga,, att stimulera hjärnan med nya saker ! Och så blanda ihop stimuleingarna med varandra till en bra positiv tillvaro efter ens egen personlighet o nyfikenhet ! Och de mesta stimuleringarna kostar ju inget ! 
 Jag har påtalat innan att det är väldigt kuperat i Askersunds stad ! Ni kan väl ana stupet här ! Det här är från ett av skogsområdena jag går igenom på min motionsrunda !
    Och på min runda hamnade jag som vanligt på Hembyggdsgården vid det andra skogspartiet ! Och det här tåget går på sommaren varje dag hit upp från hamnen ! Till många barns förtjusning och t.ex. människor som har svårt för att gå hit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0