Från det ena...till det andra... !

   Och har man tur så kan man ju fira Franska Nationaldagen med denna barnaskara och andra i klanen. De 2 minsta,2 och 4 år,aknas dock här på fotot men var närvarande ! Få se  om jag kan hitta några foton av dom !
                  Och det kunde jag men suddigt blev det på Abbe till vänster !
 
 
              Och här har vi Abbe ! 4 år gammal ! Och hans bror heter Kalle. Som fick gå o lägga sig innan fotograferandet de andra barnen Jaa, det är stor lycka att få krama om dom liksom den övriga klanen ! Och den är ju ganska stor om man räknar in hela skaran ! Inte konstigt att jag är nöjd med livet ! O att fylla år på Franska Nationaldagen passar mig perfekt !
     Och mina systrar hör ju ochså till klanen och är värda en kram ! Ibland kallar dom mig för lillebror av nån anledning men dom är 4 repektive 5 år yngre än mig ! Och jag har många foton av olika art att visa ! Det kommer ! Nu skall jag ta det det lugnt efter alla.....kramar ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0