Jaa, det tycker jag är viktigt !

Att ha vänner i t.ex. Tyskland som min kompis Cai och hans familj ! Cai och jag har känt varann sen mitten av 40-talet ! Vi är ungefär i samma ålder och sen min mor dog är det jag och Cai som har ännu mer kontakt. Och några besök har det blivit hos Cai under årens lopp. Även vid några tillfällen har vi träffats i Sverige ! Och eftersom jag har framtidstro så ämnar jag besöka Cai nästa år nån gång om det går ! Och här är ett nytaget foto på familjen med barn o barnbarn o fru ! Och han skriver att det är bra med dom !
 
   Och om nån t.ex vill köra för mig o med mig till Tyskland t.ex. nästa höst/år så går det bra !  Det hade varit häftigt ! Har frågat "en del" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0