Jag sitter o tittar på fotona från Örebro !

Jag tar några foton till från i tisdags ! Örebro är ju min favoritstad ! Och en av de städer jag växte upp i !
 Här skymtar ju slottet o bron, Kansli bron ! Jag kallar den för Slottsbron. Ja, den här bron har man gått över många ggr, bl.a. när jag gick på Karolinska läroverket. Och det är ju så ! I den åldern jag var här i Örebro, det är ju viktiga år för danandet av personligheten ! O det gäller väl alla, var de än växt upp !
 O svampen som syns långt borta har ju varit, är en turistattraktion i Örebro. Men då bodde inte jag här när den byggdes ! Det som ochså är bra för en det är när man får prata med folk som ochså växte upp i Örebro som t.ex.  på 40-talet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0