Så här innan motionen !

Jaa, motion ja ! Varför ändra på ett givande koncept ! Så det blir det förståss idag ochså ! I ett som det verkar bra väder !
                    Men i natt såg jag Spanien bli utskåpade av ett fysiskt starkare lag Brasilien med en furiös inledning som fick Spanien att se ut som " ett pojklag " ! Och jag pratar om finalmatchen i Confederations cup i Brasilien, nått slags för-VM ! Nästa år går ju VM i Brasilien ! Och faktum är väl att Brasilien har det mest utvecklingsbara laget ! Spanien skall man ju inte räkna ut men här såg man samma svagheter som hos Barcelona ! Och jag undrar om inte ochså Tyskland är bättre än Spanien just nu ! Och Italien imponerar ochså på mig ! Spelar fin fotboll och blev 3 i turneringen ! 
      Många starka nationslag, har ju sina storhetstider som " kommer o går " ! Kanske att Spaniens era nu är slut för den här gången ? Dom är ju både regerande Em-och Vm-mästare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0