Tjaa, i morgon är en annan dag !

    Kanske man skulle ta och hälsa på Kronblom ?  Men svärmor är ju där, hon har ju skarp tunga ! Men det kanske är svårt o rubba honom från soffan ?
 Och på motionsrundan idag var det fint väder. Och ganska snabbt gick det, stativet hade en bra dag ! Och faktum är att det mår bäst när det är ute o motionerar liksom det som täcker det ! Nu var jag ju ute o gick i går ochså och jaa, jag behöver gå mina 4-5 rundor i veckan. Desto bättre trivs fysiken ! Och naturligtvis blir sinnet tillfreds med detta !
             På fotot ser vi Stjärnsunds slott. Fotot taget från strandpromenaden ! O dit skall jag cykla en dag o ta foton ! En plats värd att besöka  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0