Ytterligare ett foto....

                Jaa, Det står ju Berhns Arena på 3 ställen i Örebro. Och jag och mina kompisar gick förbi dom när vi skulle gå och titta på bl.a. Open Art ! Och dessa arenor är för bandy, ishockey o fotboll. Och jag har ännu bara varit på fotboll i Örebro i modern tid. Bandy såg jag på 40-talet o då låg väl bandybanan på fotbollsarenan som då hette Eyravallen !
                    Och så tar vi ett citat som jag tycker om ! Som inte har nått o gnälla på och är nöjd i all ödmjukhet över livet ! Vare sig jag bor i  "Korpilombolo eller Baku " ! Och har samma känsla för vad som är viktigt oavsett avstånd !
                    Följande läste jag idag !
- För varje minut jag gnäller så förlorar jag 60 sekunder av glädje-
          Ralph Waldo Emerson
 
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0