Då var det dax igen !

           Det känns nästan som lördag idag ! Varför det ?  Joo för v-75 går idag ! Och idag går travloppen på Kalmar ! Och det är tradition ! Och har naturligtvis med att göra att det var midsommardagen igår ! Då behövde svenska folket  "vila upp sig " ! Det är ju inget roligt o sitta o " hangover o titta på tv eller vistas på banan då " !? Skämt åsido men lite sanning ligger det ju i det !
                Nu har jag satt ihop mitt system och dessutom brukar jag alltid spela en harry boy för en 50-lapp ! 150 kr spelars det sammanlagt för ! Överkomligt för " min kassa " ! Och jag kör då ochså en spikharry för 100. Mina spikar är idag nr nr 5 i lopp 2, nr 4 i lopp 3 och nr 15 i lopp 6 ! Och jag fortsätter envist med att köra spikharry för på en sådan har jag vunnit en summa som är något att tala om ! Och småvinster brukar det bli på 50 kr harry boyen ! O det är inte så ofta !
               Vi får väl hålla tummarna o fotot har jag hämtat från Commons Wikimedia !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0