Det hade varit intressant att veta !

Vilka som anser sig tillhöra den positiva eller negativa klubben i Sverige ! Skall man gå efter media o insändare skulle man kunna tro att det negativa leder med stor övervikt ! Men vissa media väljer säkert att inte vända på myntet i " populismens o lobbyismens namn ". Även en viss okunnighet om nuet o dået i Sverige och världen spelar roll , enligt min mening ! Hos dagens unga journalister lyser detta igenom enl. min mening ! " Vad lär dom sig på journalisthögskolan idag ? Att bara sätta braskande säljande rubriker allá Så blir vädret i augusti där du bor " o många fler i säljande syfte !
Idag tillgrep jag plan B ! Gick o handla först, gick hem igen ! Och nu kommer jag att " spinna inomhus" på min motionscykel till världsmusik minst en halvtimme ! Och idag har folk, någon, från Sydkorea o Indonesien sidvänt på min andra blogg ! Amusing som jag har som en av mina etiketter på den bloggen. Det är bara tacka o ta emot för en världsmedborgare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0