I rättvisans namn..

                 Det pratas mycket om rättvisa ! Jag tycker ochså att " man skall låta bli att kasta sten i glashus o  göra sig bättre än vad man är och var " ! Jag  är liberal och det är sista gången jag visar de här kurvorna ! Så här var det i Sverige i betydligt bättre tider än nu ! Det gäller att vara påläst ! Är " det nån som tror att folk inte trilla mellan stolarna då " ? Jag är påläst om " tiderna som varit " och jag sa ju O häromdagen, därfär säger jag A idag ! Jag kan anföra mer som påtalar att nuvarande regering anklagas för sådant som inte var bättre innan 2006 ! Och alla vet ? vad som hände redan 2008 med världens ekonomi och sen ytterligare nått år efter ! Ekonomiska nedgångar utan dess like i modern tid ! Som sagt var ! Rättvisa gäller ochså när det gäller politiska bedömningar oavsett regim ! Ja ! Även i en demokrati ! Och som sagt var, "slut med politiken i denna ruta ". Jag själv " förgås inte " oavsett vilken regim som har eller får makten i Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0