Inte var det nått vidare !

                  Nää, det tyckte varken parakiten Kalla eller jag ! Vadå ? Jo, att Sverige förlora mot Österike i Vm-kvalet i fotboll ! Jaa, jag skulle nog vilja ha in Per Nilsson, som spelar i Bundesliga, i mittförsvaret ! Det är lätt o vara " besservisser ", svårare o vara förbundskapten ! Är det kört ? Vinner Sverige mot Färöarna så har dom samma poäng som Irland o Österike ! Men för att få den eftertraktade 2-platsen i gruppen, efter Tyskland, så måste nog Sverige vinna sina återstående matcher o slå t,ex Österike hemma o Irland borta ! ? Förr när jag var yngre blev jag nästan deppad nån dag efter att Sverige, i olika bollsporter, förlorat en match ! Det blir jag inte nu, även om Sverige missar ett slutspel, sporten övelever ju !
          Med jämmod, heter det så ?, så konstaterar jag att Jokovic förlora mot Nadal  i semin i Franska Öppna i tennis ! Jag trodde Jokovic hade matchen när han ledde med 4-2 i sista set ! Och nu får Nadal möta Ferrer i finalen ! Lätt match för Nadal ? Och idag spelas damfinalen ! Lätt match för Serena Williams mot Maria Sharapova ? Men Maria, åstakom ett under !
          Och om ett tag skall jag gå o lämna in mitt V-75 system ! Lätt match för Jan Ekblom ? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0