Jaa ! I dag blir det den härliga motionsrundan igen !

Det är ju att föredra framför " spinnandet " på motionscykeln ! Och över 300 sidvändningar hade jag igår på min internationella blogg. Många länder men USA, Ryssland o Sverige i topp i nämnd ordning !
Vackra naturbilder går hem i världen, b.la. och även musiken som jag lägger ut på bloggen ! Och i morgon, det vet jag om vädret står sig, så blir det fotvandring i det vackra Tiveden, nationalpark inte långt från Askersund. Då blir det tagna foton som " går hem i världen " !
             Jaa, Örebro SK vann igen i superettan i fotboll och leder serien före sommauppehållet. Vann med ett 1-0 mot Ljungskile !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0