O hitta vackra naturbilder där man bor just nu är inte svårt !

           Här har vi en ! Tagen från strandpromenaden i Askersund under dagens motion ! Jag har bott på och växt upp på många vackra platser i Sverige, kortare eller längre tider. Men nu bor jag här " o det ingenting att bli avundsjuk på ". Som väl är gör man sina egna val här i livet oavsett man är farfar eller inte ! Och " kasserar därför varken barnbarn eller rötter " ! Kan man inte skilja på detta så är det upp till var och en ! Min personlighet har danats innan jag " lärde känna barn o barnbarn ! !
          Vi tar ett dagens foto till innan tennisen ! Och Kohlschreiber, hörde jag, leder över Jokovitz med 1-0 hörde jag från Maria Strandlund- Tomsvik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0