Samma huvudkoncept som innan ...

... i veckan blir det idag ! Motion o tennis ! Ett bra mixat koncept, tycker jag " som är min egen chef " numera, sen länge ! Jaa, strålande väder väntar mig ute och mitt område i Svealand. Men det är inte alla som alltid har så bra väder som vi bortskämda svenskar som bor i ett av dom länder som har det " mest skadefria vädret ". Ända betecknas vårt väder ibland som uselt ! No komments !
Tennisen jaa ! Jag vet att "mina tjejer" Sharapova o Azarenka spelar var sin kvartsfinal idag liksom Jokovizc o Nadal. På herrsidan är en av mina favoriter, ochså som person, Jokovizc. Den andre Federer är ju tyvärr utslagen ! Och nu snart startar en härlig motionsrunda " med nya spännande möten av alla de slag " i " äventyrlighetens o livsviljans namn " ! Thats all for now folks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0