" Vägen mot miljonen " !?

Jag bor nära området som visas ! Och på denna cykelväg  vandrar  jag mot pizzerian där man även kan spela på t.ex v-75 o fotboll. O vill man så kan man ju äta en pizza när man lämnat in tipset ! Och det är folk vars ursprungsland är Libanon som äger pizzerian !
            Jaa, en vandring mot miljonen ! Även fastän man är nöjd som man har det så säger man vill inte nej till en stor tipsvinst. Skall jag genomföra " alla resor jag vill " så behövs det men några små har jag resurser att göra ! O spänningen är inte helt fel o känna  när man ser på loppen på V-75 på TV ! I dag går tävlingarna som sagt inte förrän 20:00 o på Bodentravet går dom !  Så får vi hoppas att dom har skapligt väder i Boden. Och har ni fresten vait i Boden ? Har man bott i Luleå så har man garanterat varit där och då ochså i samband med tågresor till och från Luleå  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0