Världens vackrast belägna boulebana ?!

           Jaa, det är ju ett påstående som det kanske finns grund till ! Om det är nån som hittar en annan boulebana med detta " vågade epitet " så kan dom ju höra av sig i frågan !
               Herrarna hade en svår dag idag, förlora båda matcherna ! 2-0 till damerna ! Med överlägsna siffror !
     O vädret kunde inte bli mycket bättre idag ! Och i morgon cyklar jag iväg en mil och går omkring på Tjälvesta ängars naturreservat ! Kanske jag har tur o ser nån snok eller bäver. Och det skall bli intressant att se om gröngölingarna har hackat sönder min favoritstubbe ännu mer än förra våren/ sommaren ! Det blir ytterliggare en njutningens dag i Jahans liv, förmodar jag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0