Vilken kämpe du är Maria !

            Jaa, liksom många har jag ju Maria Sharapova som en av mina favoriter i damtennisen liksom många andras ! Idag precis" nu nästan", vann hon mot Jankovic i 3 set efter att ha tappat första med 0-6 ! Och den här kvinnan verkar vara lika tänd ännu på tennis trots att hon tjänat massor av pengar på reklam o vinster ! O trevlig o ödmjuk verkar hon vara ! Aldrig verkat fått nåt " vansinnesutbrott " under matcherna, inte vad jag sett.! Och hon har varit i världstoppen ända sen 15-års åldern, hon är väl bara 25 nu ! Och i semin får hon möta en annan av mina 2 favoriter, Viktoria Azarenka !  Vem skall jag tro på,tro på, tro på ........
          Men för några år sen digga jag denna kvinna starkt ! Elena Dementieva ! Hon var ochså ryska o en riktig fighter ! Och var med i många år ! Jaa, tänker jag på tennis så kommer ofta hennes namn fram ! O person ! Jättetrevlig var hon när hon intervjuades !
         Nu är det 4 herrar som gör upp om 2 semifinaler ! Matchen mellan Jokovic och pånyttfödde Tommy Haas visas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0