Jaa, goddag på er "allihop", ingen nämnd o ingen glömd !

Jaa, Örebro hockey vann ju igen i kvalet till elitserien ! Trots lite tunn trupp p.g.a. skador ! Slog Södertälje med 3-2 borta ! Örebro o Leksand har ryckt i serien kan man säga ! O i morgon vänder serien, alltså har Örebro Södertälje hemma !
           Inte kan jag undgå att visa den här bilden från dagens motionsrunda ! Varmt o skönt i solen, vi har vår i luften var har ni er...ah, men vill man hänga upp sig i negavitetens tecken att det var -10 c i natt så är det ju upp till var och än !
          Solen är för mig både en realitet o fantastisk symbol för posivitet o livsvilja !  I med o motgång ! Eftersom jag har mest medgång väljer jag det !
             Trots alla domedagspredikningar ang. klimatet så skall jag överskölja er med härliga foton !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0