Det tycker jag att jag upplever...

Ja, det blir lite mer avslappat när man blir äldre ! Och glömmer jag nått som t.ex. stänga kylskåpsdörren så brukar jag säga till mig själv " vad håller du på med gubbskrälle" o sen skrattar jag efteråt. Det är rätt skönt när man blir äldre o bejakar barnet i sig ! Det är väl därför man " oftare o oftare kramar om sin kära mor o sen tänker på barnbarnen " t.ex. Och så har man satt ner foten efter sin personlighet ! O jag har min livslinje klar ! " Från rötter till barnbarn " . Och så vet jag var jag står, o står för det ! Utan o blygas ! Och så livsnjuter jag efter min förmåga och gläder mig åt det mesta och älskar min världsmusik ! Allt från klezmer till Haris Alexiou, typ ! Blandar dur med moll o njuter av det ! Så är det bara o det känns skönt ! Och jag skulle aldrig orka att förställa mig ! Det hade varit som att strypa sig själv o sin personlighet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0