Jaa, det såg jag nu !

I em, kl 16 går den intressanta matchen i ishockey-vm mellan Norge o Tjeckien ! Den som vinner där tar sista kvartsfinalplatsen ! Sverige är ju redan klart för det men matchen mot Danmark i kväll blir intressant för då  träder bröderna Sedin o backen Edler in i handlingarna. Är det inte så här ? Vinner Sverige över Danmark så får dom möta  Kanada i kvartsfinal, förlorar dom så slipper dom det ? Jag titta nu på resultat ! Slovenien tog en poäng mot Kanada ! Jaa, då är det väl ännu mer troligt att Schweiz tar hem gruppen ? Och att Sverige får möta 2:an Kanada i semi som 3:a ! Och jag kan ju inte tro att Sverige lägger sig mot Danmark ? Om förutsättningarna är som jag tror !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0